Toegangscontrole

veiligheid ook wanneer u er bent

Effectieve en efficiënte detectie

aanvullende beveiliging

Steeds meer bedrijven en organisaties kiezen voor toegangscontrole als een aanvullende maatregel voor beveiliging overdag. Nieuwe, zelfs hoogtechnologische ontwikkelingen volgen elkaar in sneltempo op.

controle

Oplossingen voor concrete problemen zoals: Wie laat je binnen? (vast en tijdelijk personeel), Wanneer? (binnen en/of buiten de werkuren), koppeling met inbraakdetectie (vb. niemand binnen zolang het alarm gewapend is), koppeling met het systeem voor tijdsregistratie? Via digitale interfaces kan een toegangskiosk gecreëerd worden waar een bezoeker zich kan aanmelden; er wordt hierbij een link gelegd met geplande afspraken.

koppeling met CCTV

In combinatie met CCTV kan op basis van gezichts- en/of nummerplaatherkenning op het juiste moment toegang verleend worden. Ook koppelingen met logistieke software (om het proces van laden en lossen te beveiligen en optimaliseren) behoort tot de mogelijkheden.

Vragen? Neem contact op met onze experts

contacteer ons

Onze diensten

  •   studie en ontwerp
  •   installatie en indienststelling
  •   onderhoud en herstelling
  •   technical service desk
  •   remote monitoring
  •   opleiding

studie en ontwerp

Uitwerking op maat

  • Selectie van de beheersoftware en de devices (codeklavier, bankkaarten, handenvrije proximity-lezers, segment- en deurcontrollers, kaarten, sloten,..)
  • Opzetten van een toegangsplan
  • Bepalen van procedures zoals anti-passback, badge- en pincodebeheer, openingstijden, deuren, ontgrendelingstijd
  • Overleg met uw interne IT afdeling
     

installatie en indienststelling

Programmatie volgens uw wensen

  • Programmering van de beheersoftware en controllers
  • Verbinding leggen met draadloze online of offline deuren
  • Verwerking van sturingen van brand- of inbraakcentrale
  • Verbinding met het LAN/WAN computernetwerk
  • Indienststelling en controle van de installatie

onderhoud en herstelling

Verhoog uw zekerheid en verleng de levensduur van uw systeem

Alertis beschikt over een team van meer dan 60 service technici die in staat zijn een systeem in dienst te stellen, te onderhouden en te herstellen. U mag dus gerust zijn dat een en ander op een correcte en doordachte manier zal verlopen. Er zijn vele economische redenen waarom het afsluiten van een onderhoudscontract een goed idee is:

  • Een jaarlijkse controle van uw installatie leidt tot een meer bedrijfszekere werking van uw installatie
  • U neemt uw verantwoordelijkheid op want u handelt volgens de principes van een goede huisvader 
  • Bij defect of storing geniet u van onze 24x7 servicedesk en wordt een herstelling aangevangen binnen de 8 uur na verzoek van uwentwege
  • U geniet van een korting op te factureren uurlonen (-15% op regieprijzen) en materialen (-7%)
  • U heeft recht op een jaarlijkse upgrade van de toegangscontrole software met nieuwe functionaliteiten en garantie op toekomstige compatabiliteit; info via contract@alertis.be

technical service desk

Een geruststelling wanneer u het nodig heeft

Onze servicedesk is continu bemand, 24 op 24 en 7 op 7, en dit door ervaren technici. Deze dienst wordt u aangeboden wanneer u een onderhoudscontract onderschreven hebt.

Desgevallend kan de technicus uw systeem vanop afstand overnemen, u telefonisch of met remote video assisteren, of een IP connectie opzetten rechtstreeks met de centrale.

U kan de Alertis servicedesk steeds bereiken op het algemeen telefoonnummer +32 51 74 71 79 ongeacht uw woonplaats.

remote monitoring

Uw beveiliging opgevolgd ook wanneer u er niet aan denkt

Bent u zeker dat uw toegangscontrole niet in storing staat? Wie volgt continu de storingsmeldingen op? Wie behandelt uw storingen? Zijn deze mensen 24 x 7 bereikbaar? Dit zijn vragen die van levensbelang zijn en, wanneer u dit als verantwoordelijke goed wil oplossen, handenvol geld kunnen kosten.

Alertis stelt u een besparende en bedrijfszekere IoT oplossing voor.

Het principe is eenvoudig: onze technicus maakt een IP koppeling tussen uw toegangscontrolesysteem en het www via uw bestaande internetverbinding of het mobiele datanetwerk. Uzelf zal in real time uw installatie kunnen monitoren, waar u ook bent. En, onze servicedesk zal in geval van storing vanop afstand reeds een eerste interventie kunnen uitvoeren indien nodig.

U bespaart op een eigen 24u technische service en bent verzekerd van een performante beveiliging.

opleiding

Een goede opleiding van al uw gebruikers vermijdt frustraties

Onze service technici staan erop u een degelijke opleiding te geven omtrent het gebruik van al onze systemen en dit zowel bij indienststelling als bij het jaarlijks onderhoud. Daarenboven krijgt u steeds een samenvattende gebruikershandleiding ter ondersteuning.

Onze producten

Het beveiligingsplatform AEOS van Nedap Security Management

Het beveiligingsplatform AEOS van Nedap Security Management

Onze experts continu in groei

neem contact op met één van onze sales of support

contacteer ons

Wij gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord.

Meer informatie
Ik snap het!